Termeni și condiții generale de vânzare TMSYS

Condiții generale de încheiere a contractelor

Următoarele condiții generale de încheiere a contractelor constituie anexa nr. 1 la contractele de vânzare sau de vânzare în rate de către TMSYS Sp. z o.o. și sunt denumite în continuare CGV. Termenii și condițiile generale de încheiere a contractelor definesc modul de acțiune și sistematizează acțiunile care trebuie întreprinse de către Cumpărător și Vânzător în scopul executării efective a contractului de vânzare sau de vânzare în rate de către TMSYS Sp. z o.o..

DISPOZIȚII GENERALE

§ 1 Definiții ale termenilor.

Ori de câte ori în CGV, în contractul de vânzare sau în contractul de vânzare în rate se utilizează formularea de mai jos, se înțelege că aceasta înseamnă;

 acțiune promoțională – un demers, o activitate care are ca scop să ajungă la un anumit grup de destinatari cu o prezentare a ofertei curente a TMSYS Sp. z o.o. în timpul căreia organizatorul acțiunii promoționale poate stabili reduceri, adaosuri la bunurile achiziționate sau alte beneficii, a căror achiziție va depinde de încheierea unui acord cu TMSYS Sp. z o.o. la un anumit moment sau în anumite condiții. Orice acțiune promoțională organizată de TMSYS Sp. z o.o. nu reprezintă o promisiune publică.

Compania de curierat – o entitate angajată profesional în livrarea de colete.

Client – oricine a încheiat un contract de obligații cu TMSYS Sp. z o.o.

cumpărătorul programului din oferta TMSYS Sp. z o.o. – vezi Client

software necesar – programul (programele) informatic(e) necesar(e) pentru buna funcționare a hardware-ului și a programului ofertei. Detaliile privind cerințele minime pentru software-ul necesar sunt indicate în secțiunea „Cerințe minime pentru programele licitate”.

– licențe temporare – o licență a unui program din ofertă, având o limitare de timp în utilizarea programului sau a oricăreia dintre părțile sale, care poate împiedica utilizarea funcțiilor selectate, fiind proprietatea TMSYS Sp. z o.o., eliberată Clientului în locul programului din ofertă, pe care a fost stabilit un drept de retenție contractual,

– odsetki karne – odsetki za opóźnienie w transakcjach handlowych, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy o terminach zapłaty w transakcjach handlowych (Dz. U. 2013 poz. 403)

oferta TMSYS Sp. z o.o. – anunț public în care se precizează produsele și prețul

software – vezi programul din oferta

probleme conceptuale cu utilizarea obiectului contractului – obținerea altor efecte decât cele așteptate ale lucrului cu utilizarea software-ului în conformitate cu utilizarea prevăzută

probleme tehnice cu utilizarea obiectului contractului – limitări, dificultăți sau alte perturbări în utilizarea obiectului contractului care diferă de parametrii declarați sau așteptați, ca urmare a exploatării sau a oricărei perturbări în funcționarea hardware de calculator și software-ul necesar utilizat de către Client

 program din ofertă – bunuri sub formă de program de calculator cu proprietăți funcționale specifice, utilizare prevăzută și cerințe hardware (hardware de calculator);

 mediu de lucru recomandat – hardware de calculator cu software-ul necesar cu parametrii cel putin indicati de TMSYS Sp. z o.o.

retea de distributie – entitati care ofera programe din oferta TMSYS Sp. z o.o. pe baza unui acord între entitatea ofertantă și TMSYS Sp. z o.o.

echipamente informatice – mașini automate portabile de prelucrare a datelor cu o greutate de până la 10 kg, și anume: laptopuri, notebook-uri și mașini automate de prelucrare a datelor, combinate sau nu în aceeași carcasă cu unul sau două dintre următoarele dispozitive: dispozitive de memorie, dispozitive de intrare și ieșire împreună cu perifericele care permit utilizarea operațiunilor de prelucrare

suport tehnic – asistență în rezolvarea problemelor tehnice legate de utilizarea software-ului, oferită prin telefon, internet, e-mail sau la sediul social al TMSYS Sp. z o.o., cu un timp de răspuns de 1 zi lucrătoare, disponibil în zilele lucrătoare între orele 8:00 și 16:00 sau, în cazul erorilor și defectelor software care necesită implicarea producătorului de software, asistență și mediere în rezolvarea acestora, cu un timp de răspuns de 3 zile lucrătoare.

– Livrare – Ori de câte ori cuvântul „livrare” este utilizat în CGV sau în acordurile la care se aplică CGV, se înțelege că acesta înseamnă livrarea obiectului la sediul social al TMSYS Sp. z o.o. pe cheltuiala și pe riscul persoanei obligate la livrare,

cerințe hardware – a se vedea hardware

comandă – declarație de voință transmisă către TMSYS Sp. z o.o. în vederea încheierii unui contract

ÎNCHEIEREA DE CONTRACTE

§ 2 Încheierea contractului prin negociere.

1. transmiterea unei solicitări de informații privind detalii din oferta actuală a TMSYS Sp. z o.o. este tratată ca o invitație de a intra în negocieri în vederea încheierii unui contract de vânzare sau a unei vânzări în rate.

2. Se consideră că negocierile în vederea încheierii unui contract de vânzare sau de vânzare în rate au început de îndată ce au început discuțiile cu privire la dispozițiile acestor contracte, în special cu privire la modalitățile de stabilire a prețului, la condițiile de plată la modul și la datele de livrare a mărfurilor.

(3) După ce a ajuns la un acord cu privire la toate dispozițiile care au făcut obiectul negocierii pentru punerea în aplicare a contractului de vânzare sau de vânzare în rate încheiat, partea care negociază trimite către TMSYS Sp. z o.o. datele pentru factura cu TVA și indicarea adresei de livrare.

(4) Negocierile pot fi purtate în prezența celeilalte părți sau prin mijloace de comunicare directă la distanță, inclusiv prin e-mail.

§3 Încheierea contractului fără negociere.

1. O declarație de voință făcută către TMSYS Sp. z o.o. prin intermediul unei comunicări directe la distanță, inclusiv prin e-mail, în care o parte își exprimă dorința de a achiziționa bunuri de la TMSYS Sp. z o.o., este considerată a fi o dorință de a încheia un contract (comandă).

Încheierea unui contract de vânzare sau a unui contract de vânzare în rate are loc la confirmarea

PREȚURI ȘI REDUCERI

§ 3 Prețuri.

Prețurile produselor sunt prezentate în ofertele curente ale TMSYS Sp. z o.o. și pe site-urile web operate de TMSYS Sp. z o.o., în cazul în care prețurile sunt indicate acolo.

(2) Prețurile sunt exprimate în zloți polonezi în sume nete (fără TVA) sau brute (cu TVA).

§ 4 Condiții de plată.

1. o entitate cu care TMSYS Sp. z o.o. are o relație de afaceri stabilită poate beneficia de o amânare a termenului de plată, care să nu depășească 60 de zile.

(2) O entitate cu care TMSYS Sp. z o.o. nu are o relație comercială permanentă poate beneficia de o plată amânată.

§ 5 Reduceri

1. reducerile acordate de TMSYS Sp. z o.o. pot fi acordate în legătură cu:

1. un volum substanțial de bunuri achiziționate,

2. entități cu care TMSYS Sp. z o.o. are o relație de afaceri stabilită,

3. în legătură cu campaniile promoționale organizate de TMSYS Sp. z o.o.

4. în legătură cu activitățile promoționale organizate de TMSYS Sp. z o.o. și de partenerii săi

(2) O entitate căreia i s-a acordat o reducere în conformitate cu art. 5 alin. 1 subsecțiunile 3 și 4 pot pierde

reducerea acordată integral sau parțial în cazul în care;

1. ies la iveală circumstanțe necunoscute la momentul acordării reducerii care exclud posibilitatea acordării unei reduceri în legătură cu acțiunea promoțională efectuată,

2. are restanțe mai mari de 60 de zile,

3. a fost reziliat din contractul de vânzare în rate ca urmare a neplății a cel puțin două rate

CERINȚE MINIME PENTRU PROGRAMELE OFERITE

§ 6 SOLCAD

1. Mediu de lucru recomandat:

1. System operacyjny: ……………………………….

2. Procesor ………………………………………

3) Karta graficzna (GPU): ……………………………………………

4. Miejsce na dysku: …………………………..

5. Monitor: Rekomendowana rozdzielczość ……………………………………….

6. mouse: 2 butoane + rotiță de defilare (cu un al treilea buton central)

SUPORT TEHNIC

§ 7 Entitate autorizată

1 Orice cumpărător al unui program din oferta TMSYS Sp. z o.o. are dreptul la asistență tehnică în termenii și condițiile descrise în T&C.

2. TMSYS Sp. z o.o. poate oferi asistență tehnică unei persoane financiare sau juridice sau altei unități organizatorice fără personalitate juridică, care a intrat în posesia unui program din oferta TMSYS Sp. z o.o. în afara rețelei de distribuție. Dispozițiile alineatului următor se aplică în mod corespunzător.

Drepturile cumpărătorului unui program din oferta TMSYS Sp. z o.o. care rezultă din achiziționarea unui program din oferta TMSYS Sp. z o.o. nu pot fi transferate sau dobândite prin moștenire.

§ 8 Acumularea drepturilor la suport tehnic

Suportul tehnic este furnizat pentru fiecare software din oferta TMSYS Sp. z o.o. separat, dacă cumpărătorul unui program din oferta TMSYS Sp. z o.o. a achiziționat mai multe programe, acesta poate utiliza suportul tehnic pentru fiecare software achiziționat separat.

§ 9 Suspendarea serviciilor de asistență tehnică

1. TMSYS Sp. z o.o. poate suspenda unilateral și pe termen nelimitat furnizarea de servicii de asistență tehnică în situațiile descrise mai jos;

1. clientul utilizează un echipament informatic care este mai mic decât cel minim necesar.

2. Clientul este în întârziere cu plata oricărei obligații față de TMSYS Sp. z o.o. care rezultă din achiziționarea unui program din oferta TMSYS Sp. z o.o. pentru mai mult de 30 de zile.

2. TMSYS Sp. z o.o. în cazul în care cumpărătorul unui program din oferta TMSYS Sp. z o.o. a achiziționat mai multe programe, poate suspenda furnizarea de servicii de asistență tehnică pentru unul, mai multe servicii de asistență tehnică alese în mod liber sau pentru toate serviciile de asistență tehnică furnizate.

3. TMSYS Sp. z o.o. va notifica cumpărătorul unui program din oferta TMSYS Sp. z o.o. cu privire la suspendarea furnizării serviciilor de asistență tehnică cel târziu în momentul în care clientul solicită furnizarea de asistență tehnică sub orice formă prin telefon, internet, e-mail sau la sediul social al TMSYS Sp. z o.o..

4 Clientul față de care a fost suspendat serviciul de asistență tehnică nu poate formula nicio pretenție ca urmare a suspendării serviciului de asistență tehnică și nu are dreptul la nicio despăgubire pentru eventualele pierderi, daune.

§10 Plata pentru serviciul de asistență tehnică

1 Serviciul de asistență tehnică este oferit în mod gratuit.

(2) În cazul prevăzut la art. 7 pct. 2 TMSYS Sp. z o.o. poate condiționa furnizarea de asistență tehnică de plata unui abonament unic și poate limita domeniul de aplicare a serviciului furnizat.

§ 11 Cesiunea dreptului de a presta servicii de suport tehnic

1. Entitatea autorizată nu poate, fără acordul prealabil al TMSYS Sp. z o.o. efectuați o atribuire plătită sau gratuită a serviciilor de asistență tehnică.

2. TMSYS Sp. z o.o. poate face ca acordul menționat mai sus să fie dependent de plata sumei solicitate.

3. TMSYS Sp. z o.o. acceptând atribuirea dreptului la serviciul de asistență tehnică, poate introduce cerințe sau limitări suplimentare în serviciul prestat.

LICENȚE TIME-LAPSE

§ 12 Utilizarea unei licențe temporare.

1. Clientul poate folosi termenul licență în conformitate cu scopul său.

2. Clientul nu poate, fără acordul prealabil al TMSYS Sp. z o.o. acorda terților o licență temporară de utilizare plătită sau gratuită, cu excepția persoanelor care cooperează permanent cu întreprinderea clientului în baza unui contract de muncă, contract de mandat sau contract de muncă specifică.

§ 13 Risc de pierdere sau distrugere a unei licențe temporare.

1. Clientul este pe deplin răspunzător pentru pierderea sau deteriorarea licenței pe termen, chiar și ca urmare a unor evenimente pentru care Clientul nu este responsabil chiar și în caz de due diligence.

2. În cazul pierderii sau distrugerii unei licențe temporare, TMSYS Sp. z o.o. poate cere Clientului o penalitate contractuală în cuantumul specificat în § 15 CGA.

§ 14 Returnarea unei licențe temporare.

1. Clientul este obligat să elibereze o licență temporară în termen de 7 zile de la apelarea de către TMSYS Sp. z o.o.

2. TMSYS Sp. z o.o. poate solicita eliberarea unei licențe temporare în cazul:

1. expirarea gajului asupra software-ului

2. rezilierea contractului de vânzare în rate

§ 15 Penalitate contractuală.

1. TMSYS Sp. z o.o. ma prawo naliczenia i dochodzenia kary umownej w wysokości 3.000 złotych (słownie: trzy tysiące złotych) w sytuacji zaistnienia jednego z niżej opisanych zdarzeń:

1. în caz de distrugere, pierdere sau deteriorare a permisului temporar

2. sau o întârziere mai mare de 7 zile în eliberarea unui permis temporar

2. Cumpărătorul va plăti TMSYS Sp. z o.o. o penalitate contractuală în valoare de 3.000 PLN (în cuvinte: trei mii de zloți) în termen de 3 zile de la notificarea perceperii unei astfel de penalități contractuale.

LIVRARE

§ 16 Răspunderea pentru livrări întârziate

TMSYS Sp. z o.o. nu este responsabil pentru întârzierile în livrarea obiectului contractului rezultate din întârzierile Societății de Curierat.

§ 17 Obligația TMSYS Sp. z o.o. pentru livrare la timp

Comanda de către TMSYS Sp. z o.o. Companiei de curierat serviciul de livrare a obiectului contractului în termenul de livrare corespunzător specificat în contract, se consideră că TMSYS Sp. z o.o. datorita obligatiei de livrare la data convenita, indiferent de data serviciului de livrare de catre Societatea de Curierat.

§ 18 Suspendarea termenului de livrare

În cazul intrării într-o procedură de reclamație, a unui litigiu cu Societatea de Curierat, data de livrare specificată în contractul relevant va fi suspendată până la soluționarea definitivă a procedurii de reclamație sau până la soluționarea litigiului.

LOCUL CONTRACTUAL

§ 19 Stabilirea unui gaj

1. Clientul care a achiziționat programul din oferta TMSYS Sp. z o.o. stabilește un gaj asupra programului achiziționat prin intermediul unei achiziții în rate, gajul va fi implementat în conformitate cu principiile descrise mai jos.

2. Gajul se constituie în scopul asigurării creanțelor și eventualelor dobânzi penalizatoare ale TMSYS Sp. z o.o. din cauza vânzării programului.

§ 20 Desemnarea software-ului pe care a fost stabilit gajul

1. Până la expirarea gajului software-ului pe care a fost stabilit gajul, acesta va fi tratat ca un articol desemnat.

2. La expirarea gajului, cel târziu în următoarea zi lucrătoare a TMSYS Sp. z o.o. va marca software-ul pe care a fost stabilit gajul de identitate prin atribuirea acestuia Clientului.

3. În cazul în care pe durata gajului, Clientul a vândut software-ul pe care a fost stabilit gajul și gajul a expirat, TMSYS Sp. z o.o. marcând software-ul cu privire la identitatea acestuia, îl atribuie clientului. § 7 punctele 2 și 3 din GTCP se aplică în mod corespunzător.

§ 21 Locul de stocare a software-ului pe care a fost stabilit gajul

1. Software-ul pe care a fost stabilit gajul este păstrat la sediul TMSYS Sp. z o.o.

2. În situații excepționale, când este justificat de considerente speciale de securitate, TMSYS Sp. z o.o. poate încredința software-ul pe care a fost stabilit gajul unei entități la alegerea sa.

§ 22 Eliminarea software-ului pe care a fost stabilit gajul

1. Clientul care achizitioneaza software-ul pe care se constituie gajul este obligat sa notifice cumparatorul despre gajul stabilit.

2. Nerespectarea obligației de mai sus poate să nu constituie baza pentru solicitarea eliberării software-ului gajat.

3. TMSYS Sp. z o.o. nu livrează noul proprietar al software-ului pe care se constituie gajul până la expirarea gajului.

§ 23 Taxa pentru stocarea software-ului pe care a fost stabilit gajul

1. TMSYS Sp. z o.o. nu percepe nicio taxă pentru stocarea software-ului pe care este stabilit gajul.

2. TMSYS Sp. z o.o. poate percepe taxe pentru stocarea software-ului asupra căruia gajul a expirat și nu a fost încasat de către Client în sumă care nu depășește 0,3% din prețul pe zi.

§ 24 Expirarea gajului și returnarea software-ului pe care a fost stabilit gajul

1. Garajul expiră la înregistrarea în contul TMSYS Sp. z o.o. rambursarea ultimei părți a răspunderii Clientului.

2. În cazul în care Clientul a acumulat dobânzi penalizatoare, gajul va expira la înregistrarea în contul TMSYS Sp. z o.o. rambursarea integrală a ultimei părți a răspunderii Clientului cu toate dobânzile acumulate.

3. TMSYS Sp. z o.o. în următoarea zi lucrătoare, trimite Clientului software-ul cu care a expirat gajul la adresa de livrare furnizată de acesta.

4. În cazul în care Clientul nu reușește să ridice transportul menționat mai sus, TMSYS Sp. z o.o. poate taxa pentru stocarea software-ului fără solicitarea clientului.

§ 25 Mulțumirea cu software-ul pe care a fost stabilit gajul

Satisfacerea TMSYS Sp. z o.o. de la r software pe care a fost constituit gajul se face în conformitate cu dispozițiile privind procedurile de executare silită.

CESIUNEA DE CREANȚE

§ 26 Interdicția de excludere a cesiunii.

TMSYS Sp. z o.o. nu renunță în niciun fel la dreptul de a cesiona creanțele scadente.

§ 27 Libertatea de cesiune.

1. TMSYS Sp. z o.o. poate cesiona creanțele scadente fără nicio restricție, ghidându-se doar după interesele sale.

2. TMSYS Sp. z o.o. poate cesiona creanțele scadente după expirarea termenului de plată de 30 de zile, fără somație de plată.

§ 28 Cesiunea creanțelor garantate printr-un gaj contractual.

În cazul în care o creanță scadentă la care TMSYS Sp. z o.o. este îndreptățită este garantată cu un gaj software, acest gaj este transferat odată cu transferul creanței garantate.

(2) Se consideră că clientul a fost de acord cu transferul software-ului gajat în momentul semnării contractului din care a rezultat gajul.

REZILIEREA CONTRACTULUI

§ 29 Încetarea contractului de cumpărare în rate

1. TMSYS Sp. z o.o. poate rezilia contractul de vânzare în rate în cazul în care

1. clientul a întârziat cu plata a cel puțin două rate sau

2. clientul a încetat activitatea economică

Rezilierea unui contract de vânzare în rate garantat cu un gaj software

nu determină încetarea simultană a gajului, care rămâne la TMSYS.

Sp. z o.o. până la satisfacerea creanțelor sale.

DISPOZIȚII FINALE

§ 30 Modificarea condițiilor contractuale generale

1. TMSYS Sp. z o.o. va informa Clientul prin trimiterea unui e-mail la adresa indicată de către Client cu privire la modificările planificate ale GTCS cu cel puțin 10 zile înainte de introducerea acestora, indicând modificările planificate.

(2) Clientul poate, în termen de 10 zile de la trimiterea e-mailului menționat mai sus, să depună o contestație prin trimiterea unui e-mail la dop@tmsys.pl.

În cazul în care Clientul nu formulează o obiecție în modul și în termenul prevăzut la § 30 alin.

2 din GSADC va fi considerată acceptare de către Client a GSADC în formularea propusă de TMSYS Sp. z o.o..

(4) În cazul în care clientul se opune în modul și în perioada de timp indicate la articolul 30 alineatul (2) din GTCS, ambele părți au dreptul de a rezilia imediat contractul de vânzare în rate, fără preaviz.

Stimați domni,Începând cu 25 mai 2018, se aplică Regulamentul 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului (UE) din 27 aprilie 2016, prescurtat RODO. Prin urmare, avem nevoie de consimțământul dvs. pentru prelucrarea datelor cu caracter personal stocate în cookie-uri.Sunt de acord cu stocarea așa-numitelor cookie-uri ("cookie-uri") pe dispozitivul pe care îl folosesc și cu prelucrarea datelor mele personale lăsate în timpul utilizării site-urilor web și a altor parametri stocați în cookie-uri.
Cookie-uri
Cookie-urile sunt fișiere de mici dimensiuni stocate pe computerul unui utilizator pentru a salva preferințele acestuia, pentru a monitoriza istoricul unei vizite pe un site web, pentru a naviga între pagini și pentru a permite salvarea setărilor între vizite. Cookie-urile ajută proprietarii de site-uri web să colecteze statistici privind frecvența cu care sunt vizitate anumite subpagini ale site-ului web și să personalizeze site-ul web pentru a-l face mai ușor de utilizat și mai ușor de folosit.
Operator de date
Administratorul datelor cu caracter personal este Grupul TMSYS, al cărui reprezentant este TMSYS Sp. z o.o., cu sediul social în Cracovia, ul. Sołtysowska 12A/4, NIP: 945-215-21-44.Grupul TMSYS este format din: TM SYS Sp. z o.o., MT Partner Sp. z o.o., MT Partner sc, VPI Polska Sp. z o.o.Administratorul de date poate fi contactat în scris cu privire la prelucrarea datelor prin intermediul poștei poștale la adresa: TM SYS Sp. z o.o., MT Partner Sp. z o.o., MT Partner sc, VPI Polska Sp. z o.o: ul Ciepłownicza 23, 31-574 Cracovia sau prin e-mail: IODO@tmsys.pl
Responsabil cu protecția datelor
Administratorul a numit un responsabil cu protecția datelor, care poate fi contactat în scris, prin poștă, la adresa: ul. Ciepłownicza 23, 31-574 Cracovia sau prin e-mail: IODO@tmsys.pl
Temeiul juridic
Datele cu caracter personal sunt prelucrate în temeiul articolului 6 alineatul (1) litera (a) din RODO, și anume pe baza consimțământului voluntar.
Scopul prelucrării datelor
Cookie-urile utilizate pe site-urile web ale Grupului TMSYS sunt folosite pentru:
marketing,
analiză, inclusiv pentru monitorizarea numărului și tipului de vizite pe site-ul web, colectarea de date statistice privind numărul de utilizatori și tiparele de utilizare a site-ului web, inclusiv date privind numărul IP, dispozitivul, ora ultimei vizite pe site-ul web etc,
profilarea,
să mențină preferințele utilizatorilor, configurațiile de ecran, inclusiv limba preferată și țara utilizatorului,
îmbunătățiți viteza și performanța site-ului,
colectarea de date necesare pentru tranzacții și achiziții,
colectarea de date de către rețelele de publicitate.
Domeniul de aplicare a datelor
Printre altele, date precum data, ora vizitei, tipul de dispozitiv și adresa IP sunt prelucrate ca date cu caracter personal.
Destinatarii datelor
Destinatarii datelor sunt societățile din cadrul Grupului TMSYS și persoanele împuternicite să le prelucreze în numele operatorului.
Drepturile persoanelor
În legătură cu prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal în conformitate cu prevederile RODO, aveți dreptul de a:- solicita de la Operator: accesul, rectificarea sau ștergerea datelor dumneavoastră cu caracter personal,- solicita de la Operator restricționarea prelucrării,- transfera sau obiecta la prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal,- depune o plângere la o autoritate de supraveghere.Vă puteți exercita drepturile de mai sus contactând Operatorul sau Autoritatea de Supraveghere la adresa de e-mail: IODO@tmsys.plJak blocarea colectării de informații în cookie-uri?Utilizatorul poate dezactiva în orice moment acceptarea cookie-urilor. Acest lucru poate fi făcut prin modificarea setărilor din browserul web respectiv și prin ștergerea tuturor cookie-urilor. Vă rugăm să rețineți că dezactivarea cookie-urilor poate duce la funcționarea incorectă a site-ului web.
Informații suplimentare
Administratorul depune toate eforturile pentru a se asigura că toate măsurile fizice, tehnice și organizatorice sunt puse în aplicare pentru a proteja datele cu caracter personal împotriva distrugerii, pierderii, modificării, divulgării, utilizării sau accesului neautorizat, în conformitate cu toată legislația aplicabilă.Mai multe despre principiile de prelucrare a datelor în Politica de confidențialitate.



Accept
X